2 Eylül 2009

Haydi Turbo!



Yarın akşam koşulacak olan Enternasyonel Malazgirt Koşusu'nda şampiyon safkan Turbo kalitesinin ülke dışına da yeteceğini kanıtlamya çalışacak.
150.000$ ikramiyesi olan G1 mücadelede 3'ü yabancı olmak üzere 7 at koşacak.Özellikle General'in çok iddialı geldiği koşuda, No Risk Al Maury ve Dariya da start alacak. Tubo gibi 4 yaşında olan General'in Grup yarışlarda birincilikleri bulunurken çok güçlü rakiplrinin arkasına 2.likleri bulunmakta.
Özlediği mesafesinde koşacak olan Turbo'nun General'i de geride bırakmasını bekliyorum, istiyorum, diliyorum. Her şeyden önce Türk Atçılığı için büyük bir sınav. Ülkemizde tüm Arap atlara büyük bir üstünlük kuran Turbo'nun dışardan gelen atlara geçilmesi halinde bir çok soru ve sorun ortaya çıkacak.(Geçilmesi halinde, ki aklımdan bile geçirmiyorum, değineceğiz)
Umarız Turbo kazanarak,"vasat Arap atlarımıza üstünlük sağlayan averaj bir at" olarak değil de, "gerçek bir şampiyon, aykırı at, çift kalpli savaşçı" olarak yarış hayatına devam eder. Bazı çatlak seslere rağmen ben Turbo'nun gerçekten dünya üzerinde de az rastlanacak karakterde ve güçte olduğuna inanıyorum. Artık klasikleşen kapanışı yapma özelliğiyle yarın da son ayakta bir Turbo şöleni olsun!
Türk Atçılığı için kazan, kendin için kazan, bizim için kazan!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails