2 Ağustos 2009

Anadolu Tarım İşletmesi Koşusu'nu Hayatım Kazandı

Ankara'da koşulan G2 koşuyu A.Çelik'le start alan HAYATIM kazanma başarısını gösterdi. 16,65 ganyanla birinciliğe uzanan Hayatım, şampiyon at KAFKASLI'yı geride bıraktı. 2,22,15 biten 2100m çim yarışta 3. GÜNALTAY olurken tabelayı TARAKÇI tamamladı. Bilindik stilinin dışında yarışı arka grubun önünde takip eden Kafkaslı'yı, yarış boyunca hemen arkasında Hayatım kovaladı. Son virajla beraber öne gelmeye başlayan ikili düzlükte mücadeleye başladı. Selim Kaya'nın kolay gitme çabası, Hayatım'ın bir anda öne geçmesiyle boşa çıkmış oldu. Bundan sonra Selim'in her türlü çabasına rağmen Kafkaslı'nın yapabileceği bir şey yoktu. İlk iki çim yarışından sonra kuma çıkan ve muazzam bir performans gösteren Hayatım'ın böylece çim piste dönüşü de muhteşem oldu. Kum yarışlarının ardından çime çıkan başarılı at 2 G3 ve 1 G2 yarış kazandı. Pek fazla mesafe ayırt etmeyen ve A. Çelik'le uyum içerisinde koşan Hayatım'ım başarılı yarışlarının devamını diliyoruz.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails